Timeshare Helpdesk in Mijas

De Timeshare Helpdesk in Mijas, is een bedrijf dat beweert dat het timeshare eigenaren kan helpen, zijn of haar timeshare problemen op te lossen. Deze zogenaamde timeshare oplossing wordt aangeboden door iemand, die geheel ongevraagd de diensten van Timeshare Helpdesk aanbiedt. Wij hebben natuurlijk contact opgenomen met het telefoonnummer dat vermeld staat op de website van Timeshare Helpdesk en worden te woord gestaan in het Duits door de eigenaresse van het bedrijf achter de Timeshare Helpdesk. Dit bedrijf: “Duvier Enterprise SL”in La Cala Mijas” in Zuid Spanje, maakt er geen geheim van. Het blijkt namelijk dat klanten ongevraagd telefonisch gecontacteerd worden door een Nederlandstalige en Duitstalige medewerker(?) van hen. Op onze vraag hoe zij aan de gegevens komt van de timeshare eigenaren die gecontacteerd worden door haar bedrijf, antwoord ze “deze krijgen wij van verkopers van het Timeshare bedrijf”. Gesproken wordt hier over het Timeshare bedrijf Matchroom Country Club in Mijas Costa, dit bedrijf behoort tot Heritage Resorts. Nadat de schrijver van dit artikel dieper ingaat op het verhaal van Timeshare Helpdesk, vertelt de eigenaresse van Timeshare Helpdesk al snel dat er geld wordt betaald aan een verkoper van Matchroom Country Club, om deze gegevens in handen te krijgen. De naam van een Nederlandstalige verkoper valt. Het gaat hierbij om niemand minder dan de Belg Bart de H. Het blijkt dat deze nog steeds werkzaam is als timeshare verkoper bij dit bedrijf. Hiernaast verdiend hij natuurlijk zeer goed bij door de verkoop van gegevens van timeshare eigenaren, in dit geval aan Timeshare Helpdesk. Het zal ons echter niet verbazen dat hij ook hier een vingertje in de pap heeft.In ieder geval hebben wij bewijs dat deze Bart de H. klanten werft op het timeshare resort waar hij werkzaam is, Matchroom Country Club.een man met een dubbele agenda dus die frequent met naam en bijnaam verschijnt op het internet. Klik hier

Timeshare helpdesk

De Werkwijze van Timeshare Helpdesk

Volgens Timeshare Helpdesk is de werkwijze die zij hanteren de enige legale weg om uit het “Club lidmaatschap” te stappen. Dit is tevens, zo meldt de medewerker van het bedrijf, de enige erkende weg die aanvaard is door alle timeshare resorts wereldwijd!
De timeshare eigenaar, LET op.. we hebben hier te maken met een Cold Caller!! moet naar het kantoor van Timeshare Helpdesk komen, hier worden ze bijgestaan door een persoonlijk adviseur. De timeshare eigenaar in kwestie moet niet vergeten om alle timeshare documenten mee te brengen naar de afspraak in Zuid Spanje. De medewerker vervolgt zijn onzinverhaal en zegt dat ter plekke de  “Opzeggingsformulieren” worden opgemaakt. Deze worden door alle partijen ondertekend, en de klanten zijn per direct van hun timeshare af! HET WONDER VAN MIJAS IS EEN FEIT!! of toch niet…..

Timeshare Helpdesk gaat verder

Vervolgens, zo zegt Timeshare Helpdesk, Zullen zij ook nog een apart formulier opmaken en ondertekenen waaruit blijkt dat zij alle geld voor de timeshare eigenaar gaat terugclaimen / vorderen en recupereren (??). Ook hier is er sprake van een Timeshare Reclaim

Nadat de timeshare eigenaar alle info per email heeft ontvangen moet er een afspraak worden gemaakt in Spanje. Hiervoor moet de klant in kwestie alle gegevens aan Timeshare Helpdesk overmaken. Vluchtgegevens en Hotelboeking zijn verplicht. De klant zal netjes worden afgehaald zodat zij ervan verzekerd zijn dat de klant op tijd aanwezig is, uiteraard wordt de klant ook weer netjes teruggebracht naar zijn of haar hotel ná de afspraak. Timeshare Helpdesk is uiteraard ook graag bereid om al deze zorgen uit handen van de klant te nemen en de boekingen voor de klant te realiseren. Hierbij gebruikmakend van het Tamisa Golf Hotel en/ of Hotel Miramar Castle Beach. Timeshare helpdesk

Timeshare Helpdesk – kijk uit!

Wanneer we alles bij elkaar leggen, komen we tot de conclusie dat de werkwijze van dit bedrijf wel heel erg veel lijkt op dat van oude bekenden zoals ITRA en Club Class. Deze 2 bedrijven, dit weten we al geruime tijd, blijken eigenlijk min of meer hetzelfde bedrijf te zijn. Ook zij maakten gebruik van bijvoorbeeld het Miramar Castle Beach Hotel en … De hierboven genoemde timeshare verkoper van Matchroom Country Club – de heer B. de Hornois, die de gegevens van timeshare eigenaren door schijnt te geven (verkopen?) aan Timeshare Helpdesk heeft – en nu komt het – altijd gewerkt voor Club Class Holidays!! Ook de werkwijze van deze bijzonder dubieuze Helpdesk is identiek aan diverse andere bedrijven die te boek staan als op zijn minst zeer twijfelachtig en dubieus oftewel verwerpelijk. De Timeshare Helpdesk is misschien toch niet de Helpdesk waar timeshare eigenaren gebruik van wensen te maken.

Bent u ook in contact geweest met dit bedrijf, neem dan even contact met ons op. Hopelijk kunnen we er op deze manier voor zorgen dat timeshare eigenaren niet opnieuw in een gat vallen. Een gat gegraven door een verkoper die aan de ene kant maar wat graag timeshare verkoopt om vervolgens dezelfde timeshare eigenaar ook langs de andere kant financieel te duperen. Is dat de Timeshare hulp van timeshare helpdesk?

Laat uw timeshare contract geheel vrijblijvend en kosteloos door ons beoordelen. Indien er mogelijkheden aanwezig zijn om een succesvolle timeshare reclaim procedure op te starten zullen we u dit mededelen. Indien dit niet het geval is dan kunnen we altijd nog uw timeshare contract definitief ontbinden. Bij Timesharestop krijgen timeshare eigenaren op beide procedures een volledige resultaat-garantie!

error: Content is protected !!